Plåtning på söndag!

Ligger i sängen och är för trött för allas bästa. Hade tänkt åka hem en sväng till en tjejkompis men jag trodde klockan var fem och inte sju. Så går det när man somnat i 2 timmar bara sådär..

Ska sova tidigt ikväll. Är det något jag behöver just nu är det sömn. Jobbar igen imorgon bitti så utgång blir det i vanlig ordning inte. Ganska skönt förvisso.

Måste bara slänga in en kommentar om Milano. Jag kan inte förstå att det endast är drygt två veckor kvar tills jag flyttar till Italien. Det låter helt absurt. Men fantastiskt. Resfeber? Ja. Panik? Ja. En konstig känsla.

Helgen tror jag blir riktigt rolig. Middag på White room för speciellt inbjudna gäster på fredag. Tar med mig mina tjejer såklart. Tidigare den dagen ska jag tillverka min egna parfym vilket jag fick i studentpresent av min ena bror. På lördag sen ska jag jobba. Blir nog en sväng ut sen på kvällen. Sedan på söndag ska jag plåtas! Ska bli jätteroligt.


Oretuscherat

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sov sött sessan :) Längtar till fredag!

2010-02-17 @ 19:23:16
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0