Över 14 timmar sömn

Godmorgon alla solstrålar!

Yep, godmorgon är det för mig då jag vaknade för en halvtimme sen. Över 14 timmar sömn.. snacka om att man har mycket sömn att ta igen. För er som inte följer min blogg dagligen har jag en infektion i kroppen sedan jag fick öroninflammation och en massa annat skit. Jag är ännu inte frisk, trots penicillin, och nu har allt satt sig på halsen.

Varför jag aldrig blir frisk är för att jag går ut på helgerna och är därmed uppe sent, dricker ibland alkohol och har på mig för lite kläder. Dumt då jag åker om mindre än 2 veckor, men jag vill ju så gärna ha kul mina 2 sista veckor i Sverige för en tid framöver.. Knepigt det där.

Men nu väntar några dagar av lugn och mycket sömn. Får bli lugna filmkvällar nerbäddad i en varm säng.. Låter ju trots allt inte helt fel. Men känner jag mig själv rätt kommer jag hinna tröttna på lugnet alldeles för snabbt. Men med sällskap blir det ju mycket bättre. :)

 
Sjuklingen just nu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0