Oro på jobbet

Det blev många timmars sömn inatt minsann. Skönt! Idag står jobb på schemat vilket känns väldigt jobbigt. Igår hände nämligen något som jag vet att jag har nämnt har hänt tidigare på jobbet. Jag vill inte gå in på vad det gäller fullt ut, men samtidigt vill jag inte låtsas som ingenting. Men jag fick ringa väktarna på jobbet igår pga obehag orsakat av en kund. Samma kund som gjort samma mot mig förut. Jag har numera vakter utanför butiken som håller koll.

Det är ett skämt att man inte ens kan vara trygg på sin arbetsplats. Och trots många timmars sömn inatt kan jag känna en viss oro i kroppen som funnits där sedan jag somnade igår kväll. Jag ska ha pappa med mig ett tag idag också så att jag känner mig lite lugnare. 

Dags att börja åka snart. Vi hörs lite senare idag!


Jag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0