Onsdag

Godmorgon alla solstrålar!

Idag känner jag mig bättre så därmed kan jag åka och jobba om en stund. Igår var jag hos frisören på morgonen och blev som vanligt väldigt nöjd. Hon klippte även en del då det tydligen var nödvändigt. Får slänga in någon bild senare idag. Jag är nog för övrigt säljares favoritkund då de kan ta till alla sina säljknep för att sälja på mig en produkt.

-Du behöver absolut denna nu under vintern då ditt hår drabbats hårt av den ständiga kylan.
- Okej, okej.. jag tar den då.

- Men ska du ha den behöver du även ha den här efteråt. Då blir effekten bättre.
- Okej.. Jag får väl ta den också.

Ja sådär ser det alltid ut för mig. Känner ni igen er? Men nu har jag om inte annat grymma produkter som ska ta hand om mitt hår. Jag är annars väldigt dålig på att köpa produkter till såväl hår som till ansikte.

Sedan blev jag helt slut (har en rejäl infektion i kroppen) så jag fick åka hem och sova direkt. När jag kände mig piggare fram emot kvällen åkte jag hem till en viss prins för supergod middag.

Vi hörs lite senare. Ska försöka hinna slänga upp ett par bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0