Mysigaste dagen.

Jag ska bara skriva några rader innan det är dags att sova. Gårdagen var enormt trevlig på V's kompis landställe där vi åt en utsökt trerätters middag. Vi var tre "par" där vilket var väldigt mysigt nu när det är kärlekshelg och allt. Dessvärre var jag supertrött efter bara en timmes sömn natten innan men jag höll mig vaken. Sen sov jag och V i en liten stuga därifrån. Väldigt mysigt.

Imorse vaknade jag s-j-u-k som f*n. Migrän, en uppsvullen hals och skrämmande hosta. Vi var hemma hos V strax efter 16 och då la vi oss direkt i sängen och myste. Mådde genast lite bättre men lugna sjukdagar nu framöver är ett faktum. Egentligen skulle vi gå ut och äta middag ikväll då V bokat bord men eftersom jag mådde (mår) åt helvete blev det middag hos honom istället. Hade helst velat sova kvar där i hans varma famn och med pussarna i nacken men jag måste sova ut imorgon. Har hur som helst haft en väldigt mysig alla hjärtans dag med en väldigt fin kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0