Mår dåligt :(

Har legat och sovit i ett par timmar i hopp om att må bättre efteråt men det är ännu värre nu. Förkylningen är verkligen mycket bättre men mitt huvud känns som en tickande bomb. Jag borde inte sitta vid datorn då men faktum är att jag måste sysselsätta mig med någonting för annars ligger jag bara och tänker på hur ont jag har.

Det blir ingen middag på White room ikväll, eller utgång överhuvudtaget. Istället ska jag och V hitta på något. Lugnt och utan alkohol blir det i alla fall. Jag har dragit mig för att ta smärtstillande hela dagen, då jag varit smått beroende av det under dessa veckor med öroninflammation, halsinfektion och hög feber. Men nu sitter jag emellertid här och väntar på att skiten ska verka. Stod inte ut längre!

Vi hörs om någon timme när jag är lite piggare och har mindre ont. Puss så länge!



Såhär ledsen ser jag ut just nu :(

Kommentarer
Postat av: hmm

som en fisk

2010-02-19 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0