Lugn tisdag

Blev en långpromenad med Saga förut. För en gångs skull hade jag på mig flera lager med tjocka kläder så jag frös inte någonstans. Kors i taket! Således var det enormt härligt med en promenad i det fina vintervädret och det kändes bra i benen också med lite motstånd från all snö. Måste alltid se varenda fysisk aktivitet ur ett träningsperspektiv, haha. That's just me.

Annars har min nya rosa minidator installerats ikväll och jag måste säga att jag är helt kär. Nu ska jag bara få en liten kuvertväska att ha den i så är jag sen redo att åka. Då har jag allt, hehe.

Är för övrigt utbjuden på middag av M. Schenkenberg (yes, ni läste rätt) som är i Sthlm fram till helgen. Det där är en lång historia som jag valt att hålla utanför bloggen. Men någon middag blir det hur som helst inte ikväll. Istället ska jag försöka bli frisk för en gångs skull här hemma.  

Nu ska jag mysa vidare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, är inte han typ 40 bast, haha

2010-02-23 @ 20:48:59
Postat av: Anna

Nu blev man nyfiken! Vad har hänt? Är inte han gammal?? Även om han är snygg... =)

2010-02-23 @ 23:32:33
Postat av: Anna

Hjälp, middagen var inte menad som en dejt hoppas jag?

2010-02-24 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0