Just Glow

Har precis tagit en lång dusch och blivit lite varm igen. Måste bara passa på att kommentera shampoot och balsamet jag använder troget för tillfället. Det doftar ljuvligt och man kan själv välja för vilken hårtyp man vill ha. I vanliga fall har jag för normal hair och/eller full volume, men nu när håret är torrt och glanslöst pga den skrämmande långa vintern använder jag för dry & damaged hair vilket fungerar hur bra som helst.



Sist jag var hos friösren för ett par veckor sedan köpte jag en hårinpackning som min frisör rekommenderade. Har inte hunnit testa den ännu men ni ska få en utvärdering såfort jag gjort det. Annars använder jag en inpackning som är anpassad till min blonda färg, för att hålla det kallt blont och hålla alla gula nyanser borta. Fungerar samtidigt lite som balsam för håret då det blir väldigt lent efteråt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

vilka "dofter" har du på schampoot resp balsamet? och vad kostar de?

2010-02-25 @ 21:51:53
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0