Jobb!

Godmorgon babes!..

Dags för att börja jobba nu igen då. Känns skönt att börja leva normalt igen och inte ligga hemma och titta på Sex and the city hela dagarna.. även om det låter rätt trevligt när man lägger fram det på det sättet en tidig onsdagsmorgon. Men när jag väl var där var det inte lika trevligt..

Jag jobbar till tretiden (Julie kom i tid!!) idag. Sen är det snabba puckar hem för att fixa allt inför Finest awards. Lösfransarna ska jag sätta på själv för första gången. (Andra gången om man räknar med den misslyckade gången då allt lim satt på hela ögonlocket och fransarna låg förstörda i handfatet.. Tålamod är inte min grej).

Just nu håller jag tummarna för att jag ska få ha klänningen som jag fick prova igår. Den kommer inte ut i butik förrän i april, men eventuellt ska jag få ha den ikväll och visa upp den lite. Hoppas hoppas, den är väldigt fin.

Blir nog en hel del bilder under kvällen, så vi hörs lite senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: Julie

Jag e ju alltid i tid ;) Bara de att alla klockor går för fort! :D

2010-02-10 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0