Inte inlägget jag skulle ha skrivit.

Jag har suttit och stirrat på blogg.se's "Nytt inlägg" i över fem minuter. Jag vet precis vad jag vill skriva ett inlägg om, men fingrarna vägrar lyda hjärnan och skriva om det jag tänkt att jag ska skriva om hela dagen. Några års bloggande har skapat denna bloggsjuka där man alldeles för ofta funderar på vad man ska blogga om härnäst.

Jag är helt enkelt för trött för att skriva ett tämligen gripande inlägg med en tanke bakom varje valt ord. Men jag lovar er som faktiskt läser dessa ömsom läsvärda inlägg att det kommer upp inom kort. Tills vidare åker jag hem till V för en myskväll. Jag vet dock inte hur mysig jag kommer vara då jag i nuläget inte finner några ord för min trötthet just nu som är illa nog att beskriva mitt levande-död-tillstånd.

Kameran har jag ännu inte hittat men imorgon lär jag bjuda på ett hejdundrande bildregn från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0