Har fått en ny rosa minidator!

Hej folket!

Äntligen hemma! När jag kom hem låg ett paket på min säng. I paketet fanns den finaste rosa lilla minidator jag sett. Såå min stil, haha! Mina fina föräldrar tyckte att jag skulle ha en ny dator i Milano. Inbyggd webcam såklart så har ni inte redan tröttnat på mina egopics är det en tidsfråga innan ni gör det. Underbart! Hihi..

Sitter för övrigt med kurrande mage och väntar på pappas middag. Blir wok, kryddade nudlar och allt sådant gott. Har nog aldrig ätit någon godare mat än pappas. Bla bla det har jag skrivit många gånger, men jag kan liksom aldrig skriva det för många gånger.

Ikväll blir det partaj med pinglorna! Ska bli riktigt nice. Dock måste jag vila en hel del innan, blev inte så mycket sömn inatt, så det blir nog ingen förfest ikväll. Men men.. det blir nog bra ändå. Sover hos baby sen. Ska passa på och mysa ordentligt med bästa mami framför Melodifestivalen också. Henne kommer jag utan tvekan sakna mest av allt och alla i Milano. Bäst är hon!

Såhär såg jag btw ut igår under vår lilla hemmakväll :)




Kommentarer
Postat av: Sneki

Hoppas du haft en bra lördag :) Bortsett från all snö

2010-02-20 @ 23:02:34
URL: http://ssneki.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad är det för läppglans du har? :) det var mycket fint

2010-02-21 @ 03:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0