Finest Awards

Vilken kväll igår! Jag och Sixten startade på GrandHotelbaren för ett glas rödvin och lite Milanosnack. Sixten som jobbar i modebranschen har milt sagt bra kontakter för mig i Milano, så det var ett givande samtal. Därefter begav vi oss till Finest Awards där vi på en gång intog buffén. Kvällen var enormt lyckad och Alexander Erwik har gjort ett otroligt bra jobb.

Som jag förväntat mig var det en massa vänner och bekanta där. Baby V kom förbi och pussade lite på mig och tydligen är det snart dags för oss att göra lite modejobb tillsammans, kul! Sedan kom bästa Filippa och röjde med oss. Satan vad vi röjde. Jag och Louis på dansgolvet är farligt, farligt.

Dock har jag lite ångest för att jag drack igår. Det är inte bra när man äter penicillin och verkligen vill bli frisk. Därför har jag bestämt att det blir en spiknykter helg nu. Ut kommer jag säkert gå i alla fall en dag, men jag håller mig nykter.

Jag har tagit en massa bilder men dem får ni efter jobbet i eftermiddag!


Jag och Sixten W.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Cadierbaren heter baren på Grand Hôtel :)

2010-02-11 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0