Det fantastiska med att blogga!

Att skriva med en främmande tjej som läst min blogg sedan jag var 14 år, minns min "förlovning" med min dåvarande pojkvän och allt som hänt under dessa år framkallar en väldigt speciell känsla. Även om jag bara delger er några procent av allt som händer i mitt liv känns det som att den här tjejen verkligen känner mig. Hon började läsa min blogg för så pass många år sedan och gör det än idag.

Att få läsa hennes ord om hur hon finner mig inspirerande, att till och med hennes pojkvän smygläser min blogg och att hon blir på bra humör av att gå in här gör mig nästan tårögd. Jag blir alltid lika mållös av så fantastiska tjejer som berömmer mig och får mig att må så bra. Att få flera a4 långa mail från er läsare och höra hur ni beundrar mig, vill bli som mig gällande vissa val jag gör i livet, vill ha med mig i sitt skolprojekt eller bara tycker att jag är vacker och smart gör mig helt bubblande av glädje. Vi lever inte i något lätt samhälle men tillsammans blir vi starkare. Det får vi aldrig glömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0