Dag 5

Inatt har jag sovit en hel natt utan ett enda smärtstillande piller. Visst tog det lite längre tid att somna men det är helt klart värt det. Inge bra att bli beroende av smärtstillande så som jag varit sedan i söndags. Hur som helst vaknade jag (som vanligt?) till en massa sms och idag slog de fan alla rekord.

Till en vän fick jag direkt gnugga knölarna och ge henne mina främsta råd i en väldigt knepig situation gemene man någon gång tvingas uppleva i sitt kärleksliv. En annan visslade ut vilken fantastisk morgon det är med strålande sol, klarblå himmel och det är inte nog med det (!!) fredag (bara jag som hade glömt det i min feberyra?) och en annan vän skickade en bild på sina mer privata delar i ett mms. Killen som aldrig upphör att förvåna men det är det jag älskar honom för.

Samma kille som har denna status på facebook:  Om jag fick be gud om en sak, skulle de vara att stanna månen. Stanna månen så den här natten, o din skönhet Amanda Bergman, varar förevigt. How sweet?

Jag mår i alla fall mycket bättre idag. Är helt säker på att det berodde på den mysiga kvällen jag hade med V igår. En massa mys, pussar och kinamat (min favorit för er som missat det.) Jag somnade med ett leende på läpparna, pirr i magen och vaknade likadant. Helt underbart.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oh, ett citat från "A Knight's Tale." Charming!

2010-02-06 @ 02:20:11
Postat av: sneki

fin blogg :)

2010-02-06 @ 16:45:29
URL: http://ssneki.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 12:04:05
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0