Tillbaka från sjukhuset

Hej mina änglar,

kom precis tillbaka från sjukhuset där jag undersökte mina knän (haft problem med dem sedan jag var 12) Nu såg allt dock jättebra ut så jag behövde inte ens få någon behandling, jippi! (Får kortisonsprutor i knäna 1-2 gånger om året) Proverna visade även att infektionen som orsakat alla problem med knäna inte längre finns i min kropp så jag är jätteglad nu. Äntligen!

Eftersom jag hade räknat med att behöva få behandling och därmed inte få gå på ett dygn har jag absolut inga planer idag. Kanske går jag ut och springer bara för att, haha! Vi får se, är rätt död som ni kan se på bilderna nedan. Ville mest bara visa hur långt mitt hår blivit. Det växer så att det knakar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0