Svensk mark

Jag har nu landat på svensk mark. Har ätit köttbullar med lingonsylt (var prio 1, fyfan vad gott det var), tagit emot alla välkommen-hem-samtal och sms, pussat på mami&papi, pussat på Skalisen, försökt planera helgen, saknat en viss man, haft tankar på att ta första bäst flyg tillbaka, gråter bara jag tänker på mitt kära Milano, skrattar av att jag ätnligen är i Stockholm, mår dåligt för att jag redan planerar när jag kan åka härifrån.

...Jag har lite panik som ni märker. Lyckligtvis är jag trött tröttare tröttast så nu blir det sängen så att jag slipper tänka mer. Fan vad skönt, läskigt, vidrigt, underbart, konstigt och intressant det är att vara hemma igen. Allt på samma gång. Så mycket har förändrats, så mycket är sig likt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0