Söndag

Idag har jag suttit och uppdaterat och skrivit om mitt cv hela förmiddagen. Jag räknar med att stanna i Sverige 1 - max 2 månader. Men jag behöver få ihop lite mer pengar denna gång då jag inte vet hur marknaden är med jobb dit jag nu väljer att resa. En säkerhetsfråga helt enkelt. Därför söker jag febrilt jobb nu så att jag kan jobba maximalt tiden jag befinner mig här hemma. Sedan är London och New York med på höstens schema..

Mötet med agenturen som jag inte vill skriva något om ännu då jag inte alls vet hur det är uppbyggt är uppskjutet till måndag om en vecka så jag håller er uppdaterade då om vad som sker. Håller tummarna!

Annars då.. Ska träffa min gamle gymnasiekompis Therese senare ikväll. Vi har bokat bord på en restaurang och en himla masa updates står på menyn. Blir en mysig kväll! Nu ska jag fortsätta mysa här hemma. Puss på er fina ni!


Såhär låg jag och sov på färjan till Sardinien... Aldrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0