End of an era

Igar gick jag pa stan ensam, shoppade lite, men framfor allt sog in den sista Milanoluften (som formodligen sabbat mina lungor for all framtid, men det har det varit vart). Eros Ramazzotti i oronen och en enormt emotionell Amanda. Det kanns tomt och ledsamt att lamna mitt andra hem inatt. Men jag vet att om saknaden blir for stor flyttar jag tillbaka. Annars kommer jag garanterat komma ner nagon manad i taget for kara future (min agentur).


Jag ar sa otroligt tacksam for min tid har.
Allt jag har gjort, varit med om och klarat av. Jag kunde inte vara mer tacksam idag. Anda sedan barnsben da folk fragat vad jag vill gora da jag slutat skolan har jag sagt "Milano Milano ska jag bo i en tid". Vad jag sedan velat gora dar har inte varit lika viktigt. Bara jag fick komma dit under en langre tid. Liksom alla mina drommar jag har, uppfylldes denna, enbart tack vare mig sjalv. Ingen i min omgivning ville att jag skulle aka. Tidvis blev jag nast intill motarbetad. Men alla som kanner mig, ar idag lika lyckliga som jag ar for att jag sket i allt och alla och akte. Aldrig har jag alskat livet sahar mycket.

Idag vantar packning och lite skonhetsfix da jag vill vara fin nu pa sommarens sista lilla karleksresa. Jag forbannar for ovrigt mig sjalv litegrann. Har inte haft nagra internettimmar kvar pa min dator (och internetbutikerna ar stangda), sa letar jag febrilt efter nagot internetpoint for att skriva ut mina boardingcards, tror ni inte jag ser att jag har ett internetpoint i porten bredvid min dar det kostar sa gott som ingenting per timme att ga online. Det ser jag min sista dag har. Bra Amanda!

Nej nu ska jag ut i solen och forsoka att inte grata ner mig sjalv idag ocksa, skamt asido. Det gor ont att lamna och ga vidare. Men jag kan inte vanta langre pa att se vad hosten har att erbjuda. Jag har trots allt manga drommar det ar dags att ta tag i. Milano var bara borjan.






Mer bilder fran vackra, vackra Sardinien kommer.

Angaende alla era fina, stottande och kloka kommentarer. Tusen, tusen tack for att ni tar er tid att dela med er av era kloka tankar och rad. Ni ar helt fantastiska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så sjukt snygg kropp!!!!

åh ja älskar din blogg !

2010-08-19 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0