Bio

Kom precis hem från bio med min älskade mami. Vi såg Beck - levande begravd. Fy satan i gatan vad bra den var och vad rädd jag var genom hela filmen. Känner mig som pånyttfödd. Jag är en sann Beck-älskare och Gunvald får gärna bli min framtida man. Vilken karl! En av de absolut bättre Beckfilmerna. (Inte för att jag trodde något annat)

Annars då.. Får samtal efter samtal om utgång ikväll men nää.. jag är inte alls sugen. Istället blir det snart sängen så jag kan börja ta igen lite sömn nu äntligen. I över en månads tid har jag sovit i genomsnitt 3 - 4 timmar varje natt. Jag skojar inte.

Just ja.. har så mycket bilder att bjuda på. Från Sardinien, Gardasjön och Timisoara. Det kommer! De är helt klart värda att vänta på, speciellt den sistnämnda destinationen.. ;)



Jag och min bästaste vän vid vackra Gardasjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0