Min älskling är här!

Efter skolan idag åkte jag snabbt som attan hem till Anna som väntade på mig hemma. Vi åt en snabb lunch och begav oss sedan ut på Milanos gator. Vi var överallt och ingenstans, så som det alltid känns när man ska försöka visa Milano ur sin bästa sida. Efter lite shopping lade vi oss i Parco sempione och tittade på när mina favoritgrabbar spelade volleyboll.

Nu är vi hemma och ska göra oss iordning för kvällen. Ikväll ska jag ta med Anna på vanliga rundan. Sushi, Cavalli och Hollywood. Och OM jag är taggad! Känns som att kvällen kommer bli grym. Så, Let's fuck Milan tonight. Dags att visa milaneserna lite gediget valborgsfirande..

Lite bilder från dagen..

 














Kommentarer
Postat av: Emelie

Härliga bilder love. Miss u!

2010-05-01 @ 18:38:59
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0