Värme!

Hade en väldigt trevlig kväll igår med god mat och dryck. Idag efter skolan har jag bara legat och stekt i solen med Dafnito. Över 30 grader även idag, riktigt skönt. Sen sprang vi hur som helst iväg och handlade eftersom vi får sällskap av min baby Anna ikväll som stannar till på måndag. Tog lite bilder påväg till affären..





 




Just det. De ringde från en agentur här nere idag, en modellscout därifrån kom nämligen fram till mig på stan för flera veckor sedan och tog ett par bilder och sådär. Så ringde de idag och sa att de var intresserade. Så jag ska dit på måndag! Jag räknar dock inte med någonting alls innan jag varit där. Folk från agenturer och diverse modelljobb kommer fram till en i princip varje dag här nere. Men det här var en agentur som är inriktade på beauty så vi får se vad det är för något.

Och angående Abercrombie&Fitch för er som undrade så ville de att jag skulle skriva på ett kontrakt för flera månader, vilket jag omöjligt kan göra eftersom jag som det ser ut nu ska börja plugga efter sommaren. Så som det ser ut nu blir det inget med dem vilket är lite tråkigt då jag i princip fick jobbet i januari. Men men... what to do what to do..



Kommentarer
Postat av: Paulina

Mandy!! Quando vieni a Barcelona? eller vad det nu heter på italienska :D Har inte pluggat det på ett tag nu har jag bra spanska i huvvet, skit jobbigt! :D

Pussar

2010-04-30 @ 17:38:21
URL: http://kozlowska.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0