Lyckad onsdag!

Precis som jag trodde var gårdagen jättelyckad! Jag var som alltid supertaggad, är numera officiellt partypinglan här nere. Det är i alla fall vad de kallar mig. Vi startade på en väldigt trevlig lounge med supergod plockmat och drinkar. Underbart att det bara var jag och Andrea som åt i princip.. Med andra ord ingen myt att många modeller inte äter ordentligt.

Det dröjde inte länge innan bartendrarna drog in mig och Andrea i baren så gjordes det shotar! Andrea var så duktig så ;) Sedan begav vi oss alla vidare till Cavalli där vi nu kände oss som i en familj då alla vid bordet är med varje gång. Vi dansade och hade kul.

Nåja, lite bilder från kvällen.



Andrea aka. bartendern!






Jag och Cavallis pr Fabio.






Träffade på Dafne, min klasskompis Anna samt Lisa på Cavalli också :)




Jag tillsammans med Cavalli&Hollywoods pr Riccardo




Me love you!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hjärtat, längtar redan tillbaka! :) Härliga bilder!

2010-04-22 @ 13:45:36
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0