Crazy crazy Milan

Igår blev vi upphämtade av en pr-kille som jobbar för Just cavalli och Hollywood samt hans ryska modellflickvän som inte riktigt hade alla hästar i stallet. Standardfrågan jag får här nere av precis alla jag träffar är liksom inte en hälsningsfras följd av var man kommer ifrån exempelvis, utan det är alltid "vilken agentur tillhör du?" Sådan konkurrens att det är helt sjukt.

Hur som helst körde han oss till en sk. "modellmiddag" där Milanos pr-killar bjuder in modeller som de sedan tar med till diverse nattklubbar här för att det ska "se bra ut". Det är Milano det mina vänner. Maten var dock utsökt: sushi!! Och Just cavalli var precis lika bra som alltid. Hollywood kändes rätt överflödigt så vi åkte hem efter en snabbvisit där. Men var mycket nöjda med kvällen!

Jag träffade för övrigt en läskigt snygg Eros look alike kille som är skådespelare. Jag var tvungen att gå fram och säga att han var sjukt lik min idol Eros Ramazzotti vilket följdes av världens leende från hans sida. Han får tydligen höra det vart han än går. Numera heter han Eros i min mobil, för er nyfikna.



































Kommentarer
Postat av: victoria

Trevligt med bildregn

2010-04-17 @ 17:02:19
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0