TGIF!

Jag somnade självklart till under tiden jag väntat på världens bästa Andrea som skulle vila lite. Ytterligare en timmes sömn med andra ord. Nice! Hur som helst ska jag nu börja fixa mig direkt och sen åka hem till min sötnos med lite kläder. Ikväll väntar sushi (OM jag blev glad när jag hörde det, har blivit min nya favorit!) sedan Cavalli och Hollywood om vi orkar köra hela banan ikväll ;)

Så nu ska jag find out
vad man ska ha på sig ikväll. Är lite frusen nu så jag tar nog på mig långärmat och byxor. Sedan packa väskan då jag sussar hos Andrea ikväll. Blir det fint väder imorgon ska vi upp till marknaden, annars hittar vi på något annat mysigt.

Tar giiiivetvis med mig kameran. Pusspusspuss på er, hoppas att ni får en grym fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0