Svar på kommentarer!


Jag hittade till din blogg genom en sökning på google Milano + blogg :)
Du är jätttesöt och det är kul att följa ditt liv där nere. Jag undrar hur du bor? Har du lyckats få tag i lägenhet? Är det lätt att få lägenhet i Milano? Eller är det skolan som ordnat boende? Uppskattar svar då jag funderar att flytta dit jag med.

Tack så mycket! Jag bor i en lägenhet på 90 kvadrat 10 minuter från center (Duomo). Jag fick lägenheten via skolan jag pluggar på. Att på egen hand hitta en hyreslägenhet i Milano brukar inte vara enkelt, men det är givetvis ingen omöjlighet. Börjar man plugga på någon skola kan man få hyra lägenhet via dem, men då måste man ofta flytta ut i samband med att man slutar på skolan.


Kan du inte ta en bild bakifrån på skinnbyxorna (på dig asså);)

Absolut! Kommer imorgon.

hej du! kul att folja din blogg, jag bor ocksa i milano. :) vilken stadsdel bor du i? hur som helst, de var inte min fraga.. men jag ar valdigt nyfiken vart du har kopt dina otroligt lackra capri skinnbyxor och aven de fina skorna du har till? jattesnyggt.

Jag har av privata skäl blivit väldigt försiktig med vad jag skriver ut på internet, därav vill jag inte ens svara på i vilken stadsdel jag bor. Men 10 min från Duomo med tunnelbana. Skinnbyxorna är köpta i en butik jag dessvärre inte minns namnet på, men den ligger en bit ner på Via Torino. Är helt kär i dem! Skorna är köpta i någon random butik i Milano jag inte ens minns var den låg. Men kika i butiker som inte ser så mycket ut för världen utanpå, de har ofta de snyggaste heelsen för sjukt bra priser.

Ska du fortsätta träffa V? Du skriver ingenting om honom?:)

Det är för komplicerat att svara på i dagsläget för jag vet knappt själv vad jag vill just nu. Mycket som händer och mycket som rör om. Mer än så vill jag inte riktigt gå in på frågan.

Bor andrea oxå i milano nu alltså? råkade ni bara ha samma dröm? :P e hon lika gammal som dig?
Och daphne/dafne, hur lärde ni känna varandra och hur gammal e hon?
Känner andrea och dafne varandra nu genom dig?

Japp det gör hon, och jag är världens lyckligaste för att hon nu beslutat sig för att stanna ett tag till. Andrea är ett år äldre än mig och Dafne är 4 år äldre än mig. Dafne och jag bor tillsammans, vilket var slumpmässigt bestämt redan innan jag kom. Är väldigt glad över att jag fick bo med en tjej jag klickat så bra med. Nja, de känner inte varandra, men har väl träffats ett par gånger när jag varit med dem båda.

Vilken storlek har du i den modellen? :) Kul att du svarar på kommentarer! :D En bra bloggare ;)

Det är en 34a.


Jag och Andrea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0