Sprungit 90 min i 32-gradig värme!

Temperaturen runt om på Milanos gator står idag på 32 grader. Jag som dragit igång min konditionsträning nu varje dag, hade inget val utan fick snöra på mig joggingskorna för att gå ut och springa 90 min. OM det rann om mig! Dafne tycker inte att jag är riktigt klok.. men vad gör man inte. Bikinisäsongen närmar sig med stormsteg!

Nu ligger jag och steker på balkongen, men ska snart ta mig ett bad och göra mig iordning lite smått. Är bjuden på middag ikväll så jag lär nog behöva lägga på ett kål redan nu. Jag och tider går inte ihop. Men det var väl ingen nyhet.



Update: iiih vad glad jag blev nu! Min älsklingsAnna kommer ju hit nu, och jag var säker på att hon kommer på fredag. Men så nu när hon började ställa diverse frågor om väder, kläder och dylikt så var jag tvungen att få bekräftat att "visst är det på fredag du kommer" Vilken koll man har! Imorgon kväll kommer alltså en av mina bästa vänner hit och stannar till på måndag. Love love love!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg, brukar läsa den varje dag :D

2010-04-28 @ 18:03:30
URL: http://baveranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0