Söndagsdrink

Hej på er!

Kom nyss hem från en drink med Federico jag lärde känna i helgen. Supertrevlig kille som faktiskt hade en del innanför pannbenet (sin modellkarriär till trots..) Jag som älskar att träffa nya människor trivs verkligen som fisken här, för det känns som att man lär känna nya människor precis hela tiden. Självklart blir alla inte direkt ens bästa vän, men då och då hittar man lite guldkorn.

Nu är jag trött, tröttare, tröttast och ska således sova. Hoppas på fint väder även imorgon! Nu börjar jag ny nivå på skolan än en gång, men den här gången ska jag skära ner på mina lektioner från 4 om dagen till 2 om dagen. Detta på grund av lite olika anledningar men jag ska känna efter om det funkar. Blir defintivt svårare att klara tentorna framöver så bra som jag gjort innan, men jag vill ha mer tid över till annat nu.

Bjuder på ett par bilder på mitt trötta anlete för tillfället. Puss och godnatt!


Trötta jag just nu.. *gäsp*

Kommentarer
Postat av: sara

det låter som du har det helt underbart :)

har du sökt till något universitet nu till hösten?

2010-04-26 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0