SOL

Hej på er!

Idag är det helt fantastiskt väder i Milano. Riktigt synd då min bror och Emelie åkte hem idag (med buss till Sverige, stackarna..) och det har inte varit något toppenväder när de varit här. Så ser jag nu att det ska vara 25 grader och sol hela veckan. Hur som helst har jag legat och solat/pluggat i en park med Andrea. Satan vilken färg man får! Helt underbart.

Nu kom jag precis hem, ligger och solar lite på balkongen men ska snart sätta igång med pluggandet inför onsdagens exam. Kommer vara så skönt på onsdag och hela helgen för då är jag någorlunda ledig från skolan i och med att vi precis haft tentan då = en massa tid till att ligga och mysa i solen.

Andrea tog lite pics idag som ni får senare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0