Min trygghet har rubbats

Min trygghet, min kontakt med mitt hem, min uppdatering fran saval narstaende alsklingar som bortkomna sjalar har rubbats. Jag kommer inte in pa min facebook.

Nu pratar vi inte om ett tillfalligt anslutningsfel (tror jag) utan jag har inte kommit in pa hela garkvallen eller morgonen idag. Det star bara att jag har fel losenord. Har detta hant er nagon gang? Ar det enda alternativet att nagon hackat sig in pa den eller kan det bli sahar ibland?

Likval nar jag ska logga in pa min mail (som ar min facebookmail ocksa) star det att det ar fel losenord.

Det kanns som att inte fa komma in i sitt egna hem, att nagon bytt las till ens liv bokstavligt talat. Jag ma overreagera men jag far panik nar jag inte vet vad som orsakat detta. Jag har ju inte direkt haft tur pa internetbiten sedan jag kom hit alltsa. Jakla skit.

Om ni vet nagot som kan vara till hjalp, snalla ni, kommentera. Har nere ar jag mer beroende av facebook an jag nagonsin varit eller kommer vara.

Tack pa forhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0