Mami is here, och våren likaså!

Med råge kanske jag ska tillägga. Har varit supervarmt idag. Vi har ätit så himla gott, shoppat aaaalldeles för mycket och suttit på uteservering i bara linne. Hur underbart som helst. Kan knappt minnas när jag var såhär lycklig senast :) Nu har jag både internet och kamera igen. Vi tar en massa bilder hela tiden som jag ska lägga upp ikväll eller imorgon. Tills vidare får ni ett par bilder jag snott från Dafnisen.







Nu kom vi hur som helst precis hem. Fortfarande jättevarmt, soligt och klarblå himmel. Lite senare ska vi bege oss ut igen för en aperitivo och en massa gott rött vin. Vi träffade på min vän Edoardo utanför Abercrombie idag och han vill så gärna ha med mig till en stor fest vid comosjön som har premiär ikväll. När han såg att jag har mami här försökte han således få med oss båda, haha. Men jag får helt enkelt åka dit nästa fredag. Lär vara helt magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0