Lycklig

Sitter och lyssnar på fantastiska Kent och laddar upp bilder från dagarna med V på facebook. Känner mig alldeles varm i hela kroppen. Det har varit en väldigt fin helg på alla sätt och vis. Ni får se alla bilder imorgon. Nu behöver jag bara vara "ensam" tills på tisdag (har ju underbara Dafne här så ensam är jag ju dock inte) men på tisdag kommer hur som helst min bror Joakim hit. Ska bli superkul och jag kan nog räkna med en hel del shoppingrundor och långa middagar.

Jag har nog inte berättat om hela helgen med V ännu. Igår var vi på stan (29 grader här hela helgen) hela dagen. Vi strosade runt, åt glass, myste i parco sempione och en massa annat. På kvällen tog vi en aperitivo och sedan åkte vi hem vid elva, där var Dafne med en massa tjejkompisar på förkrök eftersom hon fyller år idag. Vi drack vin med dem ett tag men sen när de drog ut hade vi redan planerat att stanna hemma och få lite kvalitétstid med varandra eftersom vi var ute på fredagen. V ordnade ett varmt bubbebad med tända ljus, Kent i bakgrunden och en flaska bubbel. Behöver nog inte förklara hur underbart det var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0