Känns som att det kommer bli en galet varm dag idag :)

Jag var och handlade med mamma innan tio imorse för att fylla mitt kylskåp. Temperaturen stod då på 17 grader och nu blir det bara varmare och varmare ju mer klockan blir. Himlen är klarblå och solen stark. Helt underbart. Vi ska åka och sätta oss på en uteservering för en massa gott, sen blir det shopping och en runda på stan. Ikväll ska vi äta middag med Andrea. Jag tar en massa bilder så hörs vi senare. Puss!

PS! Ligger och solar på balkongen då mamma kommenterar min utsikt som jag pinsamt nog inte lagt någon större möda på att skåda. Tror ni inte jag ser såhär i dagsljus att hela min utsikt består av italienska Alperna bara en bit bort. Riktigt, riktigt ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0