Jävla öra! :(

Igar hande nagot riktigt onice precis innan vi skulle lamna lagenheten for att ga ut och ata. Jag har valdigt kansliga oron som ni vet, har haft otaliga oroninflammationer som barn. Ett par veckor innan jag akte till Milano varkte ju min vanstra trumhinna hal, som ni kanske minns, sa jag fick ata antibiotika i 2 veckor. Halet ar fortfarande kvar och jag far inte fa in nagot vatten i orat pa ett helt ar eftersom det inte far komma in smuts och dylikt.

Sa igar heeelt plotsligt borjade mitt andra ora varka som faan, bara sadar. Innan jag visste ordet av det hade det varkt hal och en massa otrevligheter rann ut. Panik!! Gar jag till lakaren har kommer de val skjutsa mig till operationsbordet direkt som min lakare i Sverige egentligen ville. Sa sen igar kvall hade jag sa in i helsikes ont, medan jag idag inte kanner nagonting. Mycket markligt.

Naval, ska borja rora mig tillbaka till lektionen som borjar om en kvart. Sa varmt och soligt har idag igen, lovely! Det blir en heldag pa stan idag igen sa jag tar sjalvklart med mig kameran. Puss!

Ps! Ni som fragar om min skinnjacka: den har jag kopt pa HM (!!) har i Milano. I love love love it. Har dock inte sett den hemma men ni far leta :)

Kommentarer
Postat av: c-h

Vilken storlek har du i den modellen? :) Kul att du svarar på kommentarer! :D En bra bloggare ;)

2010-04-18 @ 16:58:10
Postat av: C-h

Snällaaaa svara!

2010-04-19 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0