Flower power Ibiza party!

Igår blev vi upphämtade av en svensk killkompis som bor här nere som vi åkte hem till för lite champagne och taggning inför kvällen. Där var även hans italienska vän som var väldigt trevlig. Senare begav vi oss till årets Flower Power Ibiza Party som höll hus i Milano igår. Jag fick höra av en italiensk vän att stora delar av Italien pratat om den här festen i en månads tid så det var riktigt kul att få uppleva den även om det var jäävligt mycket folk.

Killarna här i Milano har gjort mig lite besviken måste jag medge, men OJ vad mycket sötnosar det fanns på plats igår. Var håller de hus annars? Träffade en hel del från Rom så jag antar att de var här över en helg bara, synd..

Då vårt sällskap begav sig vidare mot Hollywood senare gick jag och mina två blondiner till ett pizzaställe där det var smockat men vi stod i kö till de gudomliga pizzorna. Aldrig har mat smakat så bra. Blev en taxi hem därefter..

Lite av mina bilder från kvällen..
































Kommentarer
Postat av: S

vad kul du verkar ha:)

2010-04-18 @ 17:45:24
URL: http://myyplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina byxor?

2010-04-18 @ 18:25:37
Postat av: C

emelie den här frågan är till dig :P vet inte din blogg ;



Vart har du köpt din fina blus som du här har på dig? :) och var det jättelänge sen:P?

2010-04-19 @ 16:59:41
Postat av: Anonym

Ska du fortsätta träffa V? Du skriver ingenting om honom?:)

2010-04-20 @ 01:16:06
Postat av: Emelie

C - blusen är köpt på Salt för ca: fem månader sedan. Märket är Vila, så kan hända den finns på fler ställen :)

2010-04-20 @ 04:06:59
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0