finest.se/pascal

En av de i särklass duktigaste och mest begåvade skribenterna jag kontinuerligt blir blown away av gång på gång är tveklöst min killkompis Pascal. Det är få människor som kan leka med det svenska språket så som han kan. Han är sådär lagom brutal som bara ett fåtal lyckas vara utan att det blir för mycket.

Hur som helst blev jag förbannat smickrad när han för ett tag sedan skrev till mig av alla och bad mig att läsa igenom hans krönika som ska in. Kom med kritik. Är den rolig. Skrattar man? Bara den meningen får mig att dra på smilbanden. Och ska ni bara följa en blogg om dagen (min exkluderad ofc.) är det http://finest.se/pascal För er som känner att ni faktiskt vill få ut något av att läsa en blogg.



Kommentarer
Postat av: Nea

firar du valborg nere i milano? :) haha

2010-04-30 @ 09:57:36
Postat av: Anonym

snälla kolla igenom våra kommentarer och svara på något inlägg för en vecka sen typ

2010-04-30 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0