Changing plans!

Här i Milano kan man aldrig riktigt veta vad som händer förrän man verkligen är där. Tanken var att vi skulle till D&G café ikväll, men så ringde en PR-kille för bland annat Just cavalli till mig för en stund sedan och frågade om vi inte ville på middag med det gänget igen istället samt sedan dra oss mot det fantastiska Just cavalli. Trots att vi hade planer sa vi att vi kör på det, så fick det bli en vit lögn gällande det andra som var planerat. D&G blir det imorgon kväll istället. Tror att det här blir minst lika roligt som sist.

Jag ska fira att provet är gjort och ikväll kan vi verkligen slå klackarna i taket då jag inte börjar förrän halv två imorgon.. om jag nu ska gå överhuvudtaget. Dagen efter tentan brukar vara väääldigt soft. Hur som helst ska jag lägga mig i ett varmt bad nu, sen blir jag upphämtad om ett par timmar. Tar som vanligt med kameran!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0