Bilder lanade fran Andrea!

Hej babes! Sitter nu i skolan, eller ja jag har rast nu fram till elva. Vi har varldens underbaraste vikarie idag. Jag har haft henne som vikarie forut och man alskar henne redan fran forsta stund. Sa levande och sjukt positiv. Svart att beskriva men en sadan jag far lite moderskanslor for nu nar min egen mami ar ett par hundra mil bort.

Vi borjade prata om skor pa lektionen och varfor tjejer/kvinnor ar sa galna i skor. Tjejerna i min nuvarande klass sa dock att de inte ager sa manga par skor trots allt. Sedan fragade lararen mig och jag kunde bara skratta.. Dar satt jag i mina high heels pa en italienska lektion och hade inte mage att erkanna hur manga par skor jag ager. Nu boende i Milano ar det varre an nagonsin. Fast jag skulle kalla det battre an nagonsin :)

Hur som, jag har en lektion kvar och sedan aker jag nog hem igen, trots det fina vadret. Ikvall kommer namligen V hit och ska stanna har 3 natter. Ska bli helt underbart! Alltsa har jag lite att fixa nar jag kommer hem, sa som stada lite och sa. Haller dock valdigt rent och fint har hela tiden. Blir val sa med ens egna lagenhet :)

Bjuder pa lite bilder fran Andreas kamera. Blandad kompott fran da mami var har, en powerwalk i vackra Parco sempione samt mys pa uteservering. Notera att klockan ar runt atta da bilderna tas och vi sitter i linne och solar. Lovely!













Kommentarer
Postat av: Mia

har du fixat egen lägenhet? hur bor du? Berätta gärna om de e du snäll.



Kram du söta

2010-04-08 @ 13:23:49
Postat av: Anonym

Har andrea blogg?

2010-04-08 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0