Barhäng, The Club, Hollywood

Hej på er!

Jag hade kanhända en av de värsta kvällarna jag varit med om igår, rent känslomässigt. Det mesta var/är skit och jag var otroligt ledsen bara. Jag behöver börja om lite på ny bana nu känner jag. På flera olika plan.

Hur som helst hade jag lovat bror min att visa honom ett par uteställen här. Hollywood för att vara exakt. Så efter vår middag åkte vi till en bar och mötte upp skönheterna Andrea och Linn som är här i ett par veckor nu för jobb. Det blev shotrundor efter shotrundor och därefter styrde vi kosan mot The Club. Blev dock en rätt kort visit innan vi fortsatte mot Hollywood. Där stannade vi dock betydligt längre så var inte hemma förrän strax fem imorse.. Blev således ingen skola idag, men det kan jag ju unna mig, även om det någonstans känns rätt ovärt.

Lite bilder från kvällen..


















hahahaha, trötta tjejer!




Kommentarer
Postat av: sara

vad har hänt? :O

är det slut med din pojkvän?! eller? isf tycker ja att du kan få ngn mycket bättre ;-)

2010-04-15 @ 13:04:46
Postat av: Anonym

vart har du köpt din skinnjacka?

verkligen skit snygg!

2010-04-15 @ 17:44:17
Postat av: Ammie

Ja var har du köpt din skinnjacka :D ?

2010-04-15 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0