Vill ni ha en frågestund?

Hej allihopa!

Efter en långpromenad runt sjöarna med Emelie bestämde vi en fika på Ett litet hak med Emily, men eftersom jag sov så otroligt dåligt inatt på grund av halsvärk bestämde mig mig för att stanna hemma. Jag ska alldeles strax sova.

Eftersom jag nu inte jobbar något på Salt utan söker nytt jobb och går på diverse arbetsintervjuer i veckorna gör jag inte så mycket mer på dagarna än att träna, träffa mina fina vänner och självklart söker en massa annat roligt.

Imorgon ska vi vara flera tjejer hema hos Fia och laga lunch tillsammans. Sedan ska vi titta på någon mysig tjejfilm och bara njuta av att vara tjejer, hihi. Sedan lite senare ska jag träffa min fina Filippa. Vad vi hittar på för roligt får vi se imorgon.

För övrigt så har jag sett en del av underkläderna som skall bäras på visningen på White room den 2a oktober. I die !! Sjukt, sjuuukt snygga underkläder. Jag vill ha fitting nu nu nu :) Skriv upp 2a oktober i er kalender by the way. Ögongodis för både tjejer och killar är ju inte helt fel. Så ja, det är både killar och tjejer som ska gå visningen. Yummie!

Jag har för övrigt planer på att köra en liten frågestund här i bloggen snart. Är det något som ni läsare skulle vilja ha? Annars skippar vi det.


Kommentarer
Postat av: :)

Jag är faktiskt inte alls i behov av en frågestund :)

2009-09-15 @ 22:11:55
Postat av: Sara

Jaaa de vill vi! :D

2009-09-15 @ 22:39:43
Postat av: D J K N

Ja, en frågestund skulle vara trevligt :)

2009-09-15 @ 23:41:39
URL: http://djkn.blogg.se/
Postat av: LAX

jaaa!!

2009-09-16 @ 09:20:44
Postat av: nea

hur många läsare har du?

2009-09-16 @ 11:04:15
URL: http://linneamari.tk
Postat av: martina

ja.

2009-09-16 @ 11:49:56
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

video blogg:)

2009-09-16 @ 13:23:15
Postat av: mikaela

frågestund, ja tack! och gärna videoblogg!

2009-09-16 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0