Lugn lördag, finally

Hej hej!

Mår fortfarande inte alls bra och tänker defintivt inte gå ut ikväll. Istället väntar en lång natts sömn vilket känns ljuvligt. Det vankas bloggdrink på onsdag på Laroy och eftersom 3 utgångar i veckan blir mer än vad min lilla kropp klarar var det en given hemmakväll idag.

Annars har jag gjort något som jag inte gärna gör, nämligen läst diverse bloggar. Det känns minst sagt som att läsningen av dessa inskränkta bloggar och mindre kompetenta skribenter har reducerat antalet hjärnceller i högre grad än vad gårdagens shottar gjorde. Ska jag sätta högskoleprovet den 24e oktober får jag sluta upp med att läsa dessa skitbloggar. Jag tror då inte att VRGs 2.0:are läser om alla the one and only:s som finns där ute.

Nu ska jag dricka ett glas vatten och därefter väntar en god skönhetssömn. På återseende mina kära!


Kommentarer
Postat av: hehe

herregud, du har rätt gumman. du själv briljerar ju gång på gång med svåra ord som "skribent" och "reducera". det är därför jag läser din blogg.

2009-10-03 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0