Trevlig lill-lördag!

Det var en trevlig kväll igår med start hos Emelie där vi drack vin och fick en bra start på kvällen. Drog senare till Laroy där vi minglade med folk och hade allmänt trevligt. Dock var det inte speciellt mycket drag så jag bestämde mig ganska snabbt för att det skulle bli laroy denna kväll, men inte vidare någon annanstans efteråt. Men vi hade som sagt trevligt och jag pratade med flera Handelskillar om mitt kommande val av studier. Typiskt mig att stå och prata om studier och mål för framtiden ute på krogen. Allt ständigt skit mot Stureplan och människorna som festar där, men är det någonstans man kan möta människor som är mitt uppe i en riktigt tuff utbildning är det på Stureplan. Sen när blev det orimligt att man faktiskt både kan älska att festa men ändå vara en überseriös student med höga ambitioner? Det är faktiskt jag ett levande bevis på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0