Tjejdrink på Laroy

Hej på er!

Jag har haft en jättetrevlig dag idag. Pratat med flera butikschefer och därefter satt jag med min älskade Patrik på en uteservering i ett par timmar i solen. Mötte sedan upp bror min och åkte hemåt. Här hemma träffade jag Saga och vi tog en långpromenad längs vattnet.

Nu ska jag faktiskt sova. Sofia ringde och sa att hon och Bella ska ut och frågade om jag skulle haka. Sen frågade Erik om jag ville följa med på hans runda med grabbarna och båda alternativen låter helt klart lockande. Men nu ska hälsa ligga i fokus så sömn får det bli ikväll.

Btw är det nu klart att jag ska ha en tjejdrink för ett 70-80tal tjejer på Laroy lördagen den tredje oktober. Är ni sugna på att komma vet ni hur ni ska gå tillväga. Men jag återkommer om det lite längre fram!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

hur går man tillväga :)?

2009-09-23 @ 23:47:43
Postat av: MANDY

OSAr för lista till [email protected] :)

2009-09-24 @ 14:31:20
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0