TGIF!

Hej babes!

Puh, nu har jag varit duktig. Har skickat iväg flertalet jobbansökningar nu samt mailat med det amerikanska klädföretaget Abercrombie & fitch där jag nu är registrerad som modell i Milano, iih! :) Jag ska förmodligen dit på möte i slutet av september så då måste flygbiljett bokas soon!

Nu när jag fått så mycket gjort idag känns det riktigt roligt att planerna för kvällen ser grymma ut. Jag och Alexandra ska mötas vid nio för att dra hem till Louise där vi ska dricka vin innan vi drar till Collage där mina babes Tove&Louise jobbar för att sedan dra vidare till mina stammisställen antar jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Laila♥

Nawh du är så söt =)

2009-09-05 @ 00:48:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0