Taggad inför morgondagens modevisning!

Godkväll,

har pratat i telefon större delen av kvällen där mycket tid har gått åt visningen imorgon och jag och Carro har taggat varandra ordentligt. Det kommer att bli riktigt grymt, valet av musik kan omöjligt bli bättre. Utekvällen därefter kommer ju garanterat också bli grym eftersom jag kommer ha så många nära och kära där.

Hur som helst ska jag alldeles strax sova, sov ju så dåligt inatt att det var under all kritik. Mormor brukar alltid säga att man sover dåligt då det är fullmåne. Tänka sig att det skulle ligga något i det, för det är nämligen så att majoriteten av de nätter jag sover dåligt och oroligt så har det varit just fullmåne.

Ebba kommer till mig imorgon bitti och vi ska sedan möta Carro rätt tidigt innan visningen så ska vi tagga tillsammans. Ebba ska nämligen fota under visningen samt back stage. Ni kommer såklart att få se alla bilder sen. Snart väntar sängen.

Det ser by the way ut att bli ett nytt besöksrekord ikväll igen. Kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0