Svåra tider

Har suttit hela förmiddagen och skickat iväg mail och kollat nya jobb. Har så många av mina vänner som letar och söker febrilt, men det är verkligen svåra tider att få jobb i nu. Det är ju sannerligen oroväckande att det liksom inte spelar någon roll hur mycket erfarenhet man har eller hur social man är. Det finns inga platser att tillsätta.

Har ni några tips på jobb är det bara att maila/skriva en kommentar i kommentarsfältet. Jag har ett par på g nu men är minst sagt öppen för förslag.



Nu ska jag maila abercrombie fitch som kom fram i Milano och ville att jag skulle jobba för dem, samt gå in i deras databas där jag är registrerad för arbete som modell. De var väldigt måna om att jag skulle hinna plugga italienska deltid, så det känns perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0