Skitdatorn crashade!

Åhh jag är så sur! Precis när jag laddat över alla bilder från gårdagen till min lap crashade den och går nu inte ens att sätta på. Istället sitter jag med min andra lap nu som även den är virusangripen utan dess like - och således lever sitt egna liv. Jag vet inte om jag har någon lust att ladda upp alla bilder till denna dator istället, då den är så sjukt seg och inte det minsta samarbetsvillig.

Hur som helst sitter Ebba och laddar upp alla bilder som hon tog med sin systemkamera nu, så där har vi en massa bilder att visa er. Vi hörs lite senare ikväll.

Och by the way... my gooood vad många läsare ni är nu. Kul att ni hittat hit, ni kommer garanterat komma tillbaka då jag överkonsumerar bilder.. med råge =) Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

första gången ja är här på din blogg va tvungen att säga va fin du va tjejen,jätte bra blogg också!

Hoppas du haft en bra dag!

2009-09-03 @ 21:59:55
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0