Plåtning imorgon!

En fotograf kontaktade mig häromdagen och var intresserad av att göra en fotosession med mig. Främst för sitt portfolie, och därmed får även jag bilder till mitt portfolie. Men även för ett eventuellt kommande samarbete som jag kan berätta mer om ifall det blir aktuellt.

Nu sitter vi och diskuterar och inspirerar varandra inför morgondagen genom att titta på andra bilder och vilka teman vi ska använda oss av. Kommer hur som helst bli sjukt kul. Jag behöver verkligen nya bilder nu känner jag! Ni får givetvis ta del av både backstage bilderna samt de andra sen.



Fotade lite själv tidigare idag =)

Kommentarer
Postat av: tanja

så fin blogg du har :)



hoppas allt e bra ?!



fina bilder dessutom :)

2009-09-17 @ 01:33:02
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: Kea

nu har du väl gjort någonting med dina läppar iaf? sådär fylliga har jag aldrig sett dom förut, gullig är du :)

2009-09-17 @ 11:50:34
Postat av: mandy

kea: Nej jag har faktiskt inte gjort ett skvatt med mina läppar :) Men tack för komplimangen =) Kram

2009-09-17 @ 11:55:18
URL: http://mandyn.tk
Postat av: Anna

haha va? Är det en komplimang att det ser ut som om du har sprutat in nåt shit i läpparna?

2009-09-17 @ 17:06:55
Postat av: mandy

enligt min smak är det en komplimang om någon tycker att jag har fylliga läppar :)

2009-09-18 @ 00:36:04
URL: http://mandyn.tk
Postat av: Anna

Det är klart det inte är något insprutat, man ser ju att muskulaturen kring munnen jobbar för att skapa plutet. Läpparna är säkert även fylliga i grunden.

Natural is the shit! Men personligen tycker jag du ser sötare ut när du ler ;)

2009-09-19 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0