Mardrömmar som kan förstöra en hel dag

Bilden är oretuscherad, och tagen av Armand Dommer.



Idag har jag tagit en lugn dag med en engelsk bok och filtar omkring mig. Jag drömde en rent ut sagt förjävlig dröm inatt som kom att förstöra hela min dag idag. Jag har liksom aldrig insett att det bara var en dröm, utan går och sörjer omedvetet för att sedan komma på mig själv med att jag inte har förlorat något. Allt är ju bra. Lite läskigt det där. :(

Så alla planer som jag hade idag har jag helt enkelt
skjutit på till imorgon. Så det blir att gå upp jättetidigt imorgon istället, men det blir bra. Planerna för kvällen är ännu oklara, men jag är sugen på att hitta på något mysigt med någon mysig vän. Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0