Långlunch med Therese

Nyligen hemkommen från ytterligare en lång dag. Arbetsintervjun för Polarn o pyret imorse kändes väldigt bra. Jag har ett par till arbetsintervjuer inom kort så vi får se hur det sedan blir till slut. Hur som helst är arbetsintervjuer min grej. Jag pratar på och var inte nervös överhuvudtaget idag, vilket var skönt.

Därefter blev det en tur på stan med Therese och sedan en långlunch med sötnosen. Stötte sedan på Jesper och därefter Anna och Sarah och tog en tur i lite butiker med dem. Man får passa på nu när man är ledig! =)

Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen och sedan vila lite. Ikväll ska jag och Alexandra hem till Emelie för vin och tilltugg innan vi beger oss till Laroy där Caroline (som jag för övrigt bara idag har pratat 9 gånger med i mobilen. Det är inte hälsosamt, ha!) har en bloggdrink. Jag är så glad då ni är så många läsare som hört av er och vill komma. Ni får lova att komma fram ikväll och hälsa! :)

På återseende!

Update: Nu har jag skickat listan till Carro på er läsare som kommer ikväll. Det är alltså för sent nu att OSA via mig om ni vill komma ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ledig? arbetslös menar du snarare.

2009-09-09 @ 16:20:36
Postat av: Mandy

Vännen, jag jobbar fortfarande kvar på salt :)

2009-09-09 @ 17:52:30
URL: http://mandyn.tk
Postat av: Sandy

Kolla in detta...en bra bit ner på sidan :)



http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/

2009-09-09 @ 19:32:22
Postat av: Mandy

sandy: I've already seen it ;)

2009-09-09 @ 20:18:22
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0