Kan inte sova :(

Här är man duktig och går och lägger sig innan tio på kvällen. Vad händer då? Jo, jag vaknar till och kan sedan inte somna om. Jag är med andra ord hur pigg som helst ! Sjukt frustrerande. Istället sitter jag inne på facebook, kommenterar folks bilder och tittar på mina egna. Har en konstig känsla i kroppen som jag inte riktigt kan identifiera. Jag vet inte om jag fick denna känsla efter Milanoresans bilder eller om det var studentbilderna där en bild gav mig en riktig klump i magen. Det är på grund av detta jag hatar att vakna på natten och inte kunna somna om. Det är alltid då jag börjar fundera, analysera och bli onödigt sentimental. Positivt though är att jag som alltid är så impulsiv och kan göra både det ena & det andra utan att tänka mig för kan inte göra någonting nu för alla sover, ha! Det ska jag också göra snart, nananana I hope!



En Milanobild som inte gav mig en klump i magen. Det var riktigt behagligt att ta det lite lugnt i vår regnskog precis utanför hotellet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, jag la till din blogg som favoritblogg på min sida. :) <3

2009-09-08 @ 16:46:28
URL: http://finest.se/emelieb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0